Niezależnie od tego, czy masz doświadczenie w planowaniu i wdrażaniu kampanii direct mail, czy chcesz zacząć po raz pierwszy - pomyślałem, że warto będzie podzielić się...
Wittusen & Jensen, dostawca usług drukarskich i marketingowych z siedzibą w Oslo, Norwegia, od kilku lat promował swoje możliwości w zakresie marketingu XMPie one-to-one...
Mark Lefebvre kocha książki. Ze swojego punktu widzenia, jako kierownik ds. operacji książkowych w księgarni Titles Bookstore McMaster University w Ontario w Kanadzie, był...
Czy nie uwielbiasz tego, kiedy przypadkowo przeglądasz Internet i natkniesz się na coś, co wydaje Ci się całkowicie wciągające i porywające? Fascynujące do tego stopnia...
Witamy! Wejdź i poczuj się jak w domu! Nie krępuj się zdjąć butów lub pozostawić je na nogach - jak Ci wygodnie. I proszę poczęstować się kawałkiem tortu urodzinowego...
Piszę te słowa wśród chaosu związanego z organizacją targów Graph Expo 2012. Na ironię zakrawa fakt, że w McCormick Center odbywa się rejestracja do Maratonu...
Napisany przez Liam Cummings
Kierownik ds. marketingu, papier i nośniki wartości dodanej
Xerox Corporation
Właściwości archiwalne papieru przez długi czas były przedmiotem...
Napisany przez Howard Fenton
Starszy konsultant ds. technologii
NAPL
Na wypadek, gdybyście przegapili, w zeszłym miesiącu na blogu pytaliśmy, czy e-booki zabijają książki...
Napisany przez Howard Fenton
Starszy konsultant ds. technologii
NAPL
Czy widzieliście ogłoszenie, że Transcontinental, największa drukarnia w Kanadzie i czwarta co do...
Napisany przez Howard Fenton
Starszy konsultant ds. technologii
NAPL
Jak informowaliśmy w zeszłym miesiącu, trasa Xerox Real Business Live jest w pełnym toku. A jedna z...
Napisany przez Howard Fenton
Starszy konsultant ds. technologii
NAPL
To jest druga część bloga o książkach drukowanych i elektronicznych. Część pierwsza była spowodowana...
Napisane przez, John Conley
Wiceprezes ds. publikacji
Xerox Corporation
On Demand Books ogłosiła partnerstwo z Eastman Kodak Company i ReaderLink w celu zapewnienia książek...
Napisany przez Bill Michael
Kierownik ds. eMarketingu, Xerox Corporation
Gdy rok 2013 zaczyna się rozkręcać, zastanawiamy się nad rokiem, który minął, spędzamy...
Poniższy tekst jest fragmentem książki Matthew Parkera "Siedem mitów o sprzedaży druku":
Zgłosiło się do mnie ponad 1400 firm poligraficznych. To bardzo dużo ofert...
Napisany przez Bill Michael
Kierownik ds. eMarketingu, Xerox Corporation
Ponieważ zbliża się rok 2014, kontynuujemy przegląd najpopularniejszych wpisów na blogu z ubiegłego...
Napisany przez Howie Fenton
Starszy konsultant ds. technologii, NAPL
W naszym ostatnim badaniu "Web to Print: the Promise, the Potential, and the Reality" sponsorowanym przez...
Napisany przez Bill Michael
Kierownik ds. eMarketingu, Xerox Corporation
Podczas gdy z niepokojem oczekujemy na to, co przyniesie rok kalendarzowy 2014 dla naszej branży...
Napisany przez Matthew Parker
Konsultant branży poligraficznej
Czy myślałeś kiedyś o sprzedaży sera?
Nie? Nie jestem zaskoczony. Sprzedaż sera jest prawdopodobnie...
Napisany przez Howie Fenton
Starszy konsultant ds. technologii, NAPL
Jednym z najczęstszych pytań zadawanych mi o tej porze roku jest: "Jak zapowiada się nadchodzący rok?"...
Napisany przez Matthew Parker
Konsultant branży poligraficznej
Czy wiesz, ile naprawdę kosztuje pizza, którą kupujesz w lokalnym supermarkecie?
Nie mam pojęcia, ile kosztuje...
W latach 70-tych firma Cameron wprowadziła na rynek rozwiązanie do druku monochromatycznego o nazwie Cameron Belt Press. To rozwiązanie rozpoczęło serię wydarzeń w branży...
Jaki jest najprostszy, najbardziej zdroworozsądkowy sposób na zwiększenie zaangażowania klientów w tym roku?
Kody QR, ale robiąc to we właściwy sposób.
Słyszałem...
Analiza możliwości drukarek atramentowychNie da się zaprzeczyć niewiarygodnym możliwościom, jakie daje druk cyfrowy, w tym krótszym seriom, zapotrzebowaniu na...
W raporcie InfoTrends z 2020 roku, "Production Print Services in North America: Understanding Industry Transformation", zapytano drukarnie komercyjne i drukarnie in-plant o to...
Dzisiaj mamy przyjemność zaprezentować Xerox Versant 80 Press, który pomaga rozszerzyć wszechstronność i wydajność rodziny Versant na produkcyjną prasę cyfrową...
W badaniu InfoTrends U.S. Production Software Investment Outlook 2014 zapytano 150 drukarni komercyjnych i 50 zakładów produkcyjnych o ich obecne i przyszłe inwestycje w...
W moim ostatnim artykule, rozmawialiśmy o potędze networkingu. Omówiliśmy również pięć powodów, dla których niektórzy ludzie nie osiągają takich rezultatów, jakich...
Przez ostatnie dwie dekady cyfrowe maszyny kolorowe rozwijały się poprzez ciągłą poprawę jakości zbliżonej do offsetu, przy jednoczesnym zwiększaniu wartości dodanej...
W branży poligraficznej, większość Twoich klientów prawdopodobnie działa zgodnie z mentalnością "widzieć znaczy wierzyć". Aby przejść do następnej fazy procesu...
Napisany przez Richarda Romano, analityka branżowego. Artykuł po raz pierwszy pojawił się na stronie www.PrintPlanet.com i można go przeczytać tutaj.
"Kradzież pracy z...
Według McKinsey & Company: "Kiedy firma angażuje swoich pracowników w rozwiązywanie problemów w ramach ich codziennej pracy, czują się oni bardziej zmotywowani, lepiej...
Nadeszło lato, a to oznacza, że sezon festiwalowy jest w pełnym rozkwicie.
Dla festiwalowiczów oznacza to zazwyczaj długie dni spędzone na zabawie w słońcu. Ale dla...
Skracający się cykl życia produktu, zmniejszające się długości nakładów i boom na wersjonowanie nie są zaskoczeniem, że w ciągu najbliższych dwóch lat liczba...
Wiele firm poszukuje nowych zastosowań, nowych źródeł przychodów i nowych sposobów na wyróżnienie się.
Romax Marketing z Londynu, Anglia wierzy, że jest na jednym z nich...
Czy możesz sobie wyobrazić życie w środowisku, w którym nie ma konkurencji?Pomyśl tylko, jak wpłynęłoby to na sposób prowadzenia Twojej firmy. Mielibyście tylko jednego...
Obserwuję hybrydę podejść mobilnych, która wydaje mi się interesująca. Wiąże się to z interesującymi kwestiami dotyczącymi tego, gdzie technologia mobilna znajduje...
Podczas niedawnej prezentacji widziałem, jak ktoś z widowni przewrócił oczami, gdy zacząłem mówić o strategiach zwiększania produktywności. Zapytałem ich dlaczego, a...
Wraz ze zbliżającym się końcem roku, wiele firm podsumowuje swoją działalność i szuka sposobów na jej rozwój. Jeśli i Ty masz to na uwadze, to być może zainteresuje...
Najlepsi sportowcy są zawsze bardzo dobrze przygotowaniPojawiają się na zawodach, wiedząc dokładnie, czego się spodziewać. Znają każdy centymetr swojej trasy. Wiedzą...
(Wpis gościnny Davida Baldaro, kierownika ds. marketingu produktów, XMPie).
W związku z szybkim zbliżaniem się terminu 25 maja, kiedy to upływa termin dostosowania do...
Czy zauważyłeś liczbę reklam drukowanych wersji wszystkiego, od zdjęć osobistych po opakowania? Niezależnie od tego, czy jest to wynikiem wysiłków branży drukarskiej...
Napisany przez Dharminder Biharie,
Business Development Manager Xerox Graphic Communications, Holandia
W mojej roli kierownika ds. rozwoju biznesu relacje są wszystkim. Budowanie...
Czy wiesz, że jedną z najlepszych możliwości biznesowych dla druku są obecnie udoskonalenia druku cyfrowego, które wykraczają poza tradycyjne CMYK, takie jak powłoki...
Wpływ zakłóceń cyfrowych nadal oddziałuje na wszystkie branże, w tym na branżę poligraficzną. Dowody na to można znaleźć na stronie internetowej firmy konsultingowej...
Jaki obraz widzą Państwo, gdy mowa jest o druku opakowań?
Wielu osobom na myśl o druku opakowań przychodzą na myśl specjalistyczne prasy do kartonów i druk fleksograficzny...
Od dziesięcioleci branża drukarska zmaga się z problemem przekształcenia się w odnoszącą sukcesy firmę cyfrową. Ponieważ firmy z listy Fortune 500 walczą o to, by stać...
Czy podsumowując ubiegły rok i patrząc w przyszłość na przyszły rok, szukasz pomysłów, które mogą pomóc Ci w prowadzeniu większego biznesu? Jeśli odpowiedź brzmi...
Dlaczego wszystko jest wciąż takie samo?
Kilka lat temu napisałem blog zatytułowany "Dlaczego sprzedaż druku będzie śmiercią firm poligraficznych". Jest to nadal jeden z...
Gdy przygotowaliśmy już ciekawe logo i mamy oryginalny pomysł na wizytówkę, wydaje się, że nic nie stoi na przeszkodzie temu, aby przystąpić do jej drukowania. Warto...
Do przygotowania projektu wizytówki potrzebny nam będzie nie tylko sam pomysł, ale również program graficzny, dzięki któremu uda się nam wprowadzić wspomniany pomysł...