Wiele firm poszukuje nowych zastosowań, nowych źródeł przychodów i nowych sposobów na wyróżnienie się. Romax Marketing z Londynu, Anglia wierzy, że jest na jednym z nich. Tworzą aplikacje dla swoich klientów, które łączą zawartość plików PDF, które już drukują z multimedialnymi plikami audio i wideo w aplikacje, które można odtwarzać na urządzeniach mobilnych i tabletach. Greg Cholmondeley, Dyrektor Praktyki Workflow w PODi, przeprowadził ostatnio wywiad z Wesem Dowdingiem, Dyrektorem Operacyjnym i Technologicznym, na temat tego gdzie są i dokąd zmierzają. Jeśli tak jak Greg uważasz, że są oni na dobrej drodze, PODi organizuje webinarium z Wesem zatytułowane "Capitalizing on the Next Big Win: Print and Mobile" w środę, 22 czerwca o 14:00 czasu wschodniego. Oto kilka fragmentów z przygotowawczego wywiadu z nim: Greg Cholmondeley: Opowiedz mi trochę o Romax Marketing. Wes Dowding: Romax oferuje pełen zakres usług związanych z marketingiem bezpośrednim, w tym projektowanie, usługi związane z danymi, marketing internetowy, druk, aplikacje internetowe, e-publikacje, realizację zamówień pocztowych i inne powiązane usługi. Nasz duży, nowoczesny magazyn, biuro i jednostki produkcyjne o powierzchni 15.000 stóp kwadratowych znajdują się w Greenwich, w Londynie, w pobliżu 02. GC: Jak się tu dostaliście? WD: Zaczynaliśmy w 1997 roku jako firma zajmująca się wysyłką bezpośrednią, obsługująca głównie sektor artystyczny z takimi klientami jak National Theatre i Southbank Centre, ale tak naprawdę rozwinęliśmy się w prawdziwego dostawcę rozwiązań. Ta ewolucja zmieniła naszą perspektywę, podejście i popchnęła nas w kierunku rozszerzenia naszych usług i kanałów medialnych. GC: To może być trudna transformacja. Na czym polegało to "rozszerzenie usług i kanałów medialnych"? WD: Cóż, tak, to było spore wyzwanie. Aby naprawdę stać się dostawcą rozwiązań, musieliśmy dodać usługi e-mailowe, SMSowe i internetowe, a także druk i mailing. Musieliśmy nauczyć się programowania HTML i działania klientów poczty elektronicznej. Musieliśmy też zmienić opinie naszych klientów na temat tego, co oferujemy. To była spora inwestycja w personel, szkolenia i technologię, aby osiągnąć ten cel. GC: A teraz dodaliście kolejną usługę tworzenia aplikacji dla swoich klientów. WD: Tak, ale to zupełnie co innego. Wykorzystaliśmy FreeFlow Digital Publisher firmy Xerox do stworzenia czegoś, co nazwaliśmy Publicus, aby pomóc naszym klientom w dostarczaniu ich treści za pomocą aplikacji na urządzenia mobilne i tablety. Większość pracy technicznej jest wykonywana przez platformę, więc nie było ogromnych kosztów szkolenia, a inwestycja w technologię była tak niska, że nie było problemu. GC: W ten sposób te same pliki PDF, które wysyła się do druku, są dostępne na urządzeniach mobilnych, prawda? WD: Tak, ale to o wiele więcej. Ludzie nie chcą czytać plików PDF na swoich telefonach. Chcą aplikacji, które przewijają się, płyną i obracają. Chcą mieć możliwość klikania łączy wideo, aby zobaczyć klipy z występów lub wysłuchać wywiadów. To nie jest tylko umieszczanie plików online. GC: A czy na początku klient poprosił Cię o to, czy to wszystko zależy od Ciebie? WD: Nie, to nie było stworzone po to, by rozwiązać problem istniejącego klienta. Zobaczyliśmy tę technologię, dostrzegliśmy potencjał i uznaliśmy, że ryzyko inwestycyjne jest minimalne. Oczywiście teraz mamy klienta - drużynę rugby London Broncos. Są bardzo podekscytowani tym, co możemy im zaoferować, a ja pokażę wam, gdzie jesteśmy z tym projektem podczas naszego webinaru. GC: To brzmi jak sygnał do zakończenia tego wywiadu. Czy jest jeszcze coś, co chciałabyś dodać? WB: Masz rację, mamy jeszcze wiele do zrobienia. Jesteśmy naprawdę podekscytowani tym, w jakim kierunku może to poprowadzić naszą firmę, podobnie jak nasi klienci. Jest to powolny proces, ponieważ są to działania marketingowe, które są nowymi pomysłami również dla naszych klientów i nie mają jeszcze finansowania ... ale będą! Wszyscy są pod wrażeniem, kiedy pokazujemy, co możemy teraz zrobić. Wes i Greg przedstawią jego historię wraz z prawdopodobnie innym zakładem wykonującym ten sam rodzaj pracy podczas webinarium PODi Institute zatytułowanego "Capitalizing on the Next Big Win: Print and Mobile" w środę, 22 czerwca o godzinie 14:00 czasu wschodniego. To webinarium jest bezpłatne, ale liczba miejsc jest ograniczona. Zarejestruj się już dziś, aby zarezerwować miejsce!
- Strona główna
- Druk wizytówek
- Wykorzystanie kolejnej wielkiej wygranej: Druk i telefonia komórkowa
Wykorzystanie kolejnej wielkiej wygranej: Druk i telefonia komórkowa
- 5 listopada 2021
Zobacz również
Wittusen & Jensen, dostawca usług...
- 12 marca 2022
Piszę te słowa wśród chaosu związanego z...
- 4 lutego 2022