Napisany przez Howie Fenton Starszy konsultant ds. technologii, NAPL Jednym z najczęstszych pytań zadawanych mi o tej porze roku jest: "Jak zapowiada się nadchodzący rok?". Gdy zaczyna się nowy rok i spoglądam w moją kryształową kulę, widzę możliwość dobrych lub złych wiadomości, w zależności od tego, jak aktywną rolę odgrywasz w budowaniu swojego biznesu. Zła wiadomość jest taka, że jeśli oczekujesz, że wszystko zmieni się samo z siebie, będziesz rozczarowany. Jeśli jednak świadomie podejmiesz decyzję o przyjęciu aktywnej roli w zmianach, ten kolejny rok będzie lepszy od poprzedniego. Jak opisano w blogu poświęconym najnowszemu raportowi NAPL o stanie branży: "Gospodarka nie poprawi się na tyle, aby rozwiązać czyjekolwiek problemy. Konsolidacja również nie rozwiąże naszych problemów. W rzeczywistości, pomimo mniejszej liczby drukarni - NAPL szacuje liczbę komercyjnych zakładów poligraficznych w 2012 roku na 25 242, prawie 5 500 mniej niż w 2007 roku - konkurencja się nasiliła." W innym wpisie na blogu widzimy, że wydajność nie wzrasta zbytnio w branży drukarskiej. Informacja ta pochodzi z danych Bureau of Labor Statistics dotyczących produktywności z trzeciego kwartału 2013 roku. Na pierwszy rzut oka, wzrost o 1,9% wygląda dobrze, dopóki nie porównamy go z trzecim kwartałem 2012 roku, kiedy to nastąpił wzrost o 4,1%. Dobra wiadomość? Nie musisz być uzależniony od tego, co dzieje się w gospodarce lub robić tych samych starych rzeczy, aby poprawić wyniki swojej firmy. Czasami małe rzeczy mogą znaczyć bardzo wiele. Na przykład, ostatnio mówiliśmy o tym, jak zwykła zmiana rozmieszczenia sprzętu w zakładzie może zwiększyć wydajność (Wskazówka nr 1). Poświęciliśmy również czas na omówienie tego, jak proste pomiary mogą zwiększyć wydajność (Wskazówka nr 2). Podczas gdy zwiększanie produktywności pozostaje ważne, tak samo ważne są marketing i sprzedaż, a istnieją nowe strategie zwiększania skuteczności działań marketingowych, które nie spowodują rozbicia banku. Po raz pierwszy mówiliśmy o tym w kwietniu, kiedy omawialiśmy, w jaki sposób optymalizacja wyszukiwarek może generować leady sprzedażowe (Wskazówka nr 3). Powróciliśmy do tego tematu w dalszej części roku, kiedy zmienił się algorytm używany przez Google, czyniąc wyszukiwanie bardziej narzędziem konwersacyjnym. I, co być może ważniejsze, to identyfikacja tego, co robią wiodące firmy, a czego nie robi reszta branży. Faktem jest, że wiodące firmy są lepsze w pokonywaniu problemów zarówno w sprzedaży, jak i w produkcji niż reszta branży. Często wydaje nam się, że liderzy kupują lepsze narzędzia. Ale to nieprawda, ponieważ zarówno liderzy, jak i opóźnieni w rozwoju mogą kupować takie same narzędzia programowe i sprzętowe. Częściej niż nie, liderzy identyfikują, kiedy pojawiają się problemy ze sprzedażą i operacyjne i mogą skupić się na strategiach, aby je przezwyciężyć (Wskazówka #4). Tak więc, wracając do pierwotnego pytania, jakie są perspektywy na przyszły rok? Moim zdaniem, zależy to od tego, jak bardzo aktywną rolę odgrywasz. Jeśli liczysz na to, że poprawiająca się gospodarka lub robienie więcej tego samego coś zmieni, będziesz rozczarowany. Jeśli jednak jesteś gotów spróbować zrobić coś inaczej, być może zajmując się niektórymi dokuczliwymi problemami, które istniały od lat, próbując jednocześnie różnych usprawnień operacyjnych lub sprzedażowych, masz większe szanse na osiągnięcie większego sukcesu. - - Howie Fenton jest konsultantem i doradcą biznesowym w NAPL. Howie doradza drukarniom komercyjnym i zakładom produkcyjnym w zakresie porównywania wydajności z liderami branży, zwiększania produktywności oraz dodawania usług cyfrowych i wartościowych poprzez badania klientów. Aby uzyskać więcej informacji, kliknij tutaj.
- Strona główna
- Druk wizytówek
- 4 kroki do lepszego 2014 roku
4 kroki do lepszego 2014 roku
- 8 stycznia 2022
Zobacz również
Wittusen & Jensen, dostawca usług...
- 12 marca 2022
Piszę te słowa wśród chaosu związanego z...
- 4 lutego 2022