Czy podsumowując ubiegły rok i patrząc w przyszłość na przyszły rok, szukasz pomysłów, które mogą pomóc Ci w prowadzeniu większego biznesu? Jeśli odpowiedź brzmi tak, rozważ udział w webinarium oferowanym 12/13/17 zatytułowanym "Siedem pomysłów generujących wyniki, które drukarnie mogą wdrożyć już dziś". Będę jednym z trzech panelistów na tym webinarze i każdy z nas będzie oferował dwa pomysły. Jednym z pomysłów, które będę omawiał jest trend, w którym wiodące drukarnie ewoluują ze starych strategii in-plant i działają bardziej jak drukarnie komercyjne. Prawdopodobnie najbardziej nadużywanym terminem z zakresu zarządzania, dotyczącym podstaw biznesu, jest metafora "blokowania i zwalczania". Za każdym razem, gdy osoba lub firma ponosi porażkę, mówi się, że nie wykonała podstawowych zadań, co w piłce nożnej jest znane jako blokowanie i atakowanie przeciwnika. Przez lata podstawy "blokowania i walki" dla zakładów produkcyjnych koncentrowały się na sprzedaży i zaspokajaniu potrzeb klientów wewnętrznych, oferowaniu tradycyjnych usług, takich jak projektowanie, drukowanie i wysyłka, modelach cenowych opartych na kosztach oraz próbach osiągnięcia progu finansowego.
To, wraz z dobrą obsługą klienta i wydajną produkcją jest tym, co zaczynam określać mianem strategii legacy in-plant.
Jednym z największych zagrożeń dla in-plantów są firmy oferujące outsourcing swoich produktów i usług lub przejęcie zarządzania poprzez oferowanie kontraktu na zarządzanie obiektami. Aby przeciwdziałać temu zagrożeniu, wiodące in-planty wprowadzają innowacje, podobnie jak ich kuzyni z branży druku komercyjnego.
Według badania (czerwiec 2016) opublikowanego w
In-Plant Graphics Magazine,63,4% in-plantów akceptuje pracę spoza swojej organizacji, co jest strategią znaną w społeczności in-plantów jako insourcing. Skuteczne stosowanie insourcingu motywuje również niektóre in-planty do zatrudniania handlowców, którzy pomagają w sprzedaży zarówno klientom wewnętrznym, jak i zewnętrznym.
Według badania PRIMIR 2016, "Digital Printing Technology's Influence on the U.S. In-Plant Printing Market", podczas gdy projektowanie i drukowanie pozostają najważniejszymi usługami oferowanymi obecnie, wiele usług niedrukujących rośnie:
- 55% oferuje usługi skanowania w celu uzyskania cyfrowego dostępu,
54% zajmuje się zamawianiem drukarek zewnętrznych, a
51% zarządza flotą drukarek i kopiarek.
Wiodące zakłady produkcyjne działają coraz bardziej jak drukarnie komercyjne.
Dwa inne ważne trendy w zakładach to zmiana z ustalania cen w oparciu o koszty na ustalanie cen w oparciu o wartość lub rynek dla produktów takich jak oznakowanie wielkoformatowe oraz przejście od modeli w pełni finansowanych do modeli przynoszących zyski i zyski. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, dołącz do Giny Testa, Jeanette McMurty, Joe Rickarda i do mnie podczas webinarium 12/13: https://www.xerox.com/en-us/digital-printing/insights/printing-business-ideas