(Wpis gościnny Davida Baldaro, kierownika ds. marketingu produktów, XMPie). W związku z szybkim zbliżaniem się terminu 25 maja, kiedy to upływa termin dostosowania do Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (GDPR), w powietrzu unosi się wiele smutku i przygnębienia. Ale GDPR nie musi być straszne. Aby pomóc Ci uspokoić obawy, jakie możesz odczuwać, XMPie zorganizuje webinarium, podczas którego poruszone zostaną tematy związane z GDPR, interesujące dla firm, takich jak dostawcy usług druku i marketingu, którzy przetwarzają dane w imieniu innych organizacji. David Baldaro Kogo będzie dotyczyć nowe prawo? GDPR ma na celu ochronę danych osobowych i prywatności obywateli UE. Jeśli myślisz, że oznacza to, że GDPR dotyczy tylko krajów europejskich, pomyśl jeszcze raz. Będzie ono miało wpływ na firmy i organizacje na całym świecie. Każda firma, która przetwarza jakiekolwiek dane dotyczące obywateli UE musi być zgodna z GDPR.
GDPR wymaga od firm prowadzenia odpowiednich rejestrów danych, zapewnienia przejrzystości danych, ujawniania naruszeń danych i zwiększenia możliwości rezygnacji. Firmy, które nie przestrzegają przepisów, mogą zostać ukarane grzywną w wysokości do 20 milionów euro.
Obejmuje ona wszystkie rodzaje danych, w tym dane behawioralne (takie jak przeglądanie stron internetowych lub pobierane aplikacje), dane związane z transakcjami (takie jak komunikacja finansowa), unikalne identyfikatory i inne; wszystkie punkty danych, które marketerzy zazwyczaj wykorzystują do tworzenia swoich kampanii. Teraz to konsumenci będą kontrolować prawo do dostępu do swoich danych i ich poprawiania. GDPR daje konsumentom nawet "prawo do bycia zapomnianym", czyli prawo do żądania od firmy usunięcia ich danych osobowych.
GDPR sprawi, że dane znajdą się na pierwszym planie w świadomości konsumentów. W nadchodzących latach staną się one dla konsumentów równie ważne jak ceny i obsługa klienta. Przedsiębiorstwa, takie jak te z branży poligraficznej i marketingowej, które zarządzają danymi i przechowują je w imieniu innych, które potrafią udowodnić swoim klientom, że potrafią prawidłowo obchodzić się z ich danymi, będą stać ponad konkurencją.
Webinarium: Przygotuj się na GDPR z XMPieW dniu 30 stycznia (11:00 EST) XMPie organizuje webinarium, podczas którego omówione zostaną możliwości, jakie niesie ze sobą GDPR oraz to, w jaki sposób XMPie dba o to, aby nasze oprogramowanie pomagało naszym klientom zachować pełną zgodność z nowymi regulacjami.
aby dowiedzieć się:
- Główne elementy GDPR i jaki wpływ mogą one mieć na dostawców usług druku i marketingu
W jaki sposób XMPie stara się zapewnić zgodność naszych produktów z GDPR
Najlepsze praktyki w zakresie obsługi oprogramowania XMPie w świetle GDPR
Dlaczego GDPR pomoże Ci zbudować zaufanie klientów?
W panelu webinarium udział wezmą:
- Marian Stefani, CEO Stowarzyszenia Niezależnych Branży Drukarskiej (Independent Print Industries Association)
Yaron Tomer, wiceprezes ds. badań i rozwoju, XMPie
Guy Schreiber, Product Manager, XMPie
David Baldaro, Product Marketing Manager, XMPie
To webinarium jest istotne dla wszystkich zainteresowanych zgodnością z GDPR, a w szczególności dla klientów XMPie, którzy muszą być świadomi nadchodzących aktualizacji oprogramowania XMPie, które pomogą w zachowaniu zgodności z GDPR. Zarejestruj się na webinarium tutaj. Ten artykuł został dostarczony przez XMPie, wiodącą technologię do angażowania odbiorców za pomocą spersonalizowanej, odpowiedniej komunikacji w punktach kontaktowych mediów drukowanych i cyfrowych. Podoba Ci się? Zapisz się do newslettera XMPie, a otrzymasz więcej artykułów, studiów przypadku, aktualizacji produktów, zaproszeń na webinaria oraz wydarzeń - wszystko na swoją skrzynkę pocztową.