Napisany przez Bill Michael Kierownik ds. eMarketingu, Xerox Corporation Ponieważ zbliża się rok 2014, kontynuujemy przegląd najpopularniejszych wpisów na blogu z ubiegłego roku, w tym sposobów na poprawę efektywności sprzedaży, powrotu książek w porównaniu z eBookami, a także tego, co przejęcie firmy Impika oznacza dla firmy Xerox i naszego portfolio drukarek atramentowych. Pomóż nam wejść w Nowy Rok, sprawdzając te popularne posty i dzieląc się nimi z zespołem. Życzymy Wam i Waszym klientom wspaniałego sezonu świątecznego! 7. 10 sposobów na poprawę efektywności sprzedaży Istnieje duża szansa, że przed rokiem 2007 i 2008 nie musiałeś poświęcać zbyt wiele czasu na przeciąganie liny nad procesem i strategią sprzedaży. Ale od tego czasu proces sprzedaży stał się trudniejszy do zarządzania. Faktem jest, że większość procesów sprzedaży zmieniła się w ciągu ostatnich 5 lat. Przemysł graficzny stał się biznesem zaawansowanych technologii, w którym automatyzacja procesów biznesowych jest kluczem do przetrwania. Jeśli Twój dział handlowy nie rozwinął się, aby sprostać zmianom zewnętrznym, prawdopodobnie stoisz przed tymi dziesięcioma największymi wyzwaniami związanymi ze sprzedażą i propozycjami. 6. Jaka jest przyszłość druku i projektowania? Panel ekspertów się wypowiada. W świecie zafascynowanym mediami online, może zaskoczyć Cię fakt, że 93 procent projektantów wykorzystuje druk jako część swojej oferty. Gordon Kaye, redaktor i wydawca magazynu Graphic Design USA, zastanawia się nad mitem, że "druk umarł" i dzieli się spostrzeżeniami na temat tego, dlaczego graficy i inni kreatywni profesjonaliści nadal postrzegają druk jako kluczowy element ich życia osobistego i zawodowego. Korzyści płynące z druku są oczywiste i udowodnione, a dla dobrych i wspaniałych projektantów liczy się wiedza, jak i kiedy wykorzystać te cechy, aby posunąć naprzód przekaz, markę, emocje, ideę, sprawę i poczucie autentyczności. 5. Drukowane książki powracają w miejsce e-booków Według artykułu w Wall Street Journal, śmierć książek drukowanych może być przesadzona. Podczas gdy początkowa popularność e-booków była wspomagana przez pierwszych użytkowników, którzy przeszli na to medium w skoncentrowanym okresie, kolejni konwertyci mogą okazać się trudniejsi do zdobycia. 4. Co przejęcie Impika oznacza dla Xerox i naszych klientów Xerox ogłosił przejęcie firmy Impika i jej wiodącej w branży linii produkcyjnych rozwiązań atramentowych, pomagając w dalszym rozszerzaniu najszerszej w branży oferty rozwiązań kserograficznych i atramentowych, spełniających zróżnicowane potrzeby dostawców usług druku. Co to oznacza dla klientów? - Posty 8-10 można zobaczyć tutaj
- Strona główna
- Druk wizytówek
- Wchodzimy w 2014 rok: Popularne posty na blogu z minionego roku (w tym sposoby na poprawę sprzedaży, Impika i więcej!)
Wchodzimy w 2014 rok: Popularne posty na blogu z minionego roku (w tym sposoby na poprawę sprzedaży, Impika i więcej!)
- 13 stycznia 2022
Zobacz również
Wittusen & Jensen, dostawca usług...
- 12 marca 2022
Piszę te słowa wśród chaosu związanego z...
- 4 lutego 2022