Przygotowanie materiałów marketingowych do profesjonalnego druku to nie wszystko. Choć może się wydawać, że jest to prosta procedura "wyślij", proces ten jest o wiele bardziej skomplikowany.
Znalezienie się na tej samej stronie co drukarnia pomoże Ci wyprodukować piękne materiały marketingowe za pierwszym razem i unikniesz błędów, które wynikają z nieprzygotowania. Nawet jeśli plik PDF Twojego materiału marketingowego wygląda na ekranie na gotowy i dopracowany, istnieje wiele kroków, które drukarnia musi wykonać, aby stworzyć piękny produkt końcowy.
Prawidłowy proces przygotowania do druku staje się szczególnie ważny w przypadku łączenia kampanii, która obejmuje papierowe nośniki offline, takie jak tablice ogłoszeń, oznakowanie wielkoformatowe, broszury lub elementy POS z kampanią online. Jeśli wygląd i kolory nie pasują do siebie, rozcieńczasz i szkodzisz swojej marce, nie wspominając o powodowaniu zamieszania. A powrót do deski kreślarskiej, aby ponownie wydrukować kawałek jest stratą czasu i pieniędzy, jak również kolosalny ból głowy!
Poświęć czas i dostać go dobrze za pierwszym razem
Albo twoja reklama może wyglądać tak, 14 stóp x 48 stóp znak, który krzyczy: "Nie korekta tej kopii!". Istnieją tylko trzy słowa w tym nagłówku, a jeden jest zły. Co za fatalny wskaźnik dokładności!
Ten nie jest lepszy, a także jest to dość trochę bardziej żenujące, ponieważ znak przekazuje przeciwieństwo firmy nadzieję na obraz - plus to jest trwale atrament dla wszystkich, aby zobaczyć. Przynajmniej ktoś miał na tyle rozsądku (lub OCD), aby dokonać tych dwóch poprawek! Ponownie, liczy się dokładność.
Nie idźmy więc w ich ślady
Aby mieć pewność, że Twoja drukarnia jest gotowa do pracy, gdy Ty będziesz, zapoznaj się z listą kontrolną dotyczącą przygotowania do druku:
- Upewnij się, że rozmiar dokumentu i rozmiar obcięcia są zgodne.
- Sprawdź spad wokół krawędzi i sprawdź, czy nie ma znaków cięcia
- Upewnij się, że jest to kolor CMYK, a nie RGB, aby uzyskać prawidłową separację kolorów; spójrz na separacje kolorów
- Zapytaj, czy musisz przesłać swoje obrazy plików w osobnym folderze lub osadzone w aplikacji
- Sprawdź, czy wszystkie obrazy mają rozdzielczość 300 dpi lub wyższą
- Upewnij się, że linie złożenia odpowiadają przyjętym stylom składania
- Sprawdź, czy Twoje czcionki są w kompatybilnym formacie, takim jak postscript type 1, i upewnij się, że nie są uszkodzone
- Zapisz swoje pliki w odpowiednim formacie, zazwyczaj .tiff, .eps lub pliki Photoshop .psd. Generalnie drukarnie nie zalecają przesyłania plików .jpg lub .pdf. Ale każda drukarnia i projekt jest inny, więc sprawdź najpierw!
- To jest bardzo ważne! Poświęć czas (i zatrudnij świeże oczy) na korektę i korektę kolorów
- Sprawdź, czy Twój projekt jest przystosowany do impozycji lub projektowania wielostronicowego.
Korzystając z powyższej listy kontrolnej pre-press, będziesz mógł wysłać swoje pliki cyfrowe do drukarni i czuć się bezpiecznie, że wydrukowane kawałki będą pasować do tego, co widzisz (i lubisz) na ekranie. Niektóre drukarnie różnią się nieco w swoich wymaganiach, więc zawsze najlepiej jest sprawdzić wcześniej.
Powiązane: Jak sprawić, by Twoje (niedrogie) materiały do druku wyglądały na drogie
Nie martw się. Jeśli nie czujesz się komfortowo podpisując się na takiej liście kontrolnej, możemy pomóc w każdym momencie. W firmie Ironmark wymagamy kilku prostych rzeczy, a następnie zajmujemy się szczegółami za Ciebie. Na przykład, wymagamy plików PDF dla większości prac i natywnego Adobe InDesign dla projektów, w których musielibyśmy wykonać znaczącą pracę produkcyjną, aby przygotować je do druku. Te pliki PDF muszą być wysokiej rozdzielczości, z osadzonymi wszystkimi czcionkami, z uprawami i spadami o wielkości 125". PDF powinien zawierać tylko te kolory, które są określone do druku, oraz mieć rozmiar i liczbę stron zgodną z podanym rozmiarem.
Wszelkie prace specjalistyczne (sztancowanie, tłoczenie, tłoczenie, lakierowanie, foliowanie, itp.) powinny być jasno zdefiniowane w osobnym PDF, lub na dodatkowej warstwie w dokumencie InDesign. I znowu, możemy Ci w tym wszystkim pomóc.
W firmie Ironmark drukujemy każdą reklamę lub element marketingowy, jaki można sobie wyobrazić, od wizytówek do największych formatów znaków o szerokości do 98" i grubości do 2,5" - lub cokolwiek na rolce. Rozumiemy, że to nie są tylko reprezentacje Twojej marki. One SĄ Twoją marką. Dlatego podejmujemy wszelkie środki ostrożności, aby zapewnić, że są one doskonałe.
Zadzwoń do nas już dziś, aby Twoja wizja ożyła dzięki formatom większym niż życie i pięknym elementom, które naprawdę możesz poczuć - i które mogą poczuć Twoi klienci.