(Aktualizacja na rok 2020)
Ironmark jest dumny z bycia wymienionym na #169 na liście Top 400 Printing Impressions, która jest listą wszystkich firm druku cyfrowego, offsetowego i wielkoformatowego w całym kraju. Ten miniony rok był ekscytującym rokiem wzrostu dla Ironmark i mamy nadzieję kontynuować ten trend wzrostowy w 2020 roku.
W poprzednich latach Ironmark znalazł się na liście do Printing News Top 100 -- uznanej w branży listy najlepszych w kraju 100 szybkich i małych drukarni komercyjnych -- wydanie z czerwca 2018 roku. Każdego roku Printing News skanuje firmy druku komercyjnego i patrzy na stan branży przedstawiony przez właścicieli druku komercyjnego w całej Ameryce Północnej. Również Ironmark zarobił slot #2 wśród wszystkich szybkich i małych drukarni komercyjnych w Ameryce Północnej w 2018 roku. Nie jest to złe miejsce, aby być w długim strzale. Ze względu na nasz gwałtowny wzrost w 2019 roku, Ironmark nie kwalifikował się do rozważań nad Printing News' Top 100 -- Props dla wszystkich firm poligraficznych, które znalazły się na liście w zeszłym roku!Oczywiście, jesteśmy podekscytowani, że Ironmark zarobił pożądane najwyższe miejsce na liście 100 najlepszych firm poligraficznych w USA, ale także, branża drukarska (pomimo tego, co niektórzy mogą myśleć) jest zdrowa i rozwija się dzięki myślącym przyszłościowo liderom w tej dziedzinie. Dla wszystkich 100 najlepszych firm poligraficznych na liście, całkowita sprzedaż w 2017 roku wyniosła 652 624 639 USD. Jest to zdrowa liczba dla komercyjnych firm poligraficznych, ponieważ jest to 14,9% w stosunku do sprzedaży w 2016 roku (568 milionów dolarów), która wzrosła w stosunku do sprzedaży w 2015 roku w wysokości 511 607 638 USD.
Podsumowując, to było udane kilka lat dla najlepszych firm druku komercyjnego w USA. Sprawdź poniższe trendy, aby zobaczyć inne nowe rzeczy dziejące się w świecie druku.
(Btw, wydanie Printing News z 2016 roku nie było pierwszym przypadkiem, gdy CEO Ironmark Jeff Ostenso i prezes Scott Hargest znaleźli się na okładce magazynu za bycie niesamowitym).
RELATED: SZYBKIE DRUKOWANIE QA Z JEFFEM OSTENSO
Najważniejsze trendy w branży poligraficznej
Z artykułu wynika jeszcze kilka innych trendów. Po pierwsze, klienci polegają na swoich partnerach w druku, aby zrobić coś więcej niż tylko drukowanie. Najbardziej udane firmy poligraficzne to takie, które zdobyły zaufanie na przestrzeni lat.
Rozumieją one potrzeby swoich klientów i dostosowują się do nich. Teraz klienci proszą swoich partnerów z branży poligraficznej o przybliżenie i konsultację strategii marketingowej. To właśnie te firmy (dawniej zajmujące się tylko drukiem), które zdywersyfikowały swoją ofertę o usługi kreatywne, druk wielkoformatowy, projektowanie i tworzenie stron internetowych, marketing cyfrowy i inne, wygrywają.
Zdolność klientów do kontynuowania współpracy z zaufanymi dostawcami wydaje się przyczyniać do wzrostu. Następnie, wzrost znaczenia druku cyfrowego jest trendy ze względu na potrzebę mniejszych nakładów i wysoce konfigurowalnych zabezpieczeń marketingowych z drukiem zmiennym.
Ludzie nie oczekują, że w przesyłce pocztowej ich nazwisko będzie duże, pogrubione i będzie częścią grafiki. Teraz możemy to zrobić, więc wśród setek e-maili, firmy mogą wyróżnić się dzięki dostosowanym fizycznym elementom, które przyciągają uwagę i przecinają bałagan.
RELATED: DIGITAL VS. DRUK OFFSETOWY - OSZCZĘDNOŚĆ CZASU I PIENIĘDZY
O Printing News
Printing News to źródło informacji dla branży druku komercyjnego, wizualnego i graficznego. Od 1928 roku Printing News skupia się na poprawie wydajności oraz zwiększeniu sprzedaży i zysków w drukarni. Eksperci branżowi dzielą się swoimi pomysłami i wiedzą techniczną na temat sposobów usprawnienia działalności.
Odbiorcy rynkowi to kadra zarządzająca, pracownicy działów produkcji, sprzedaży i marketingu, projektanci i inni pracownicy branży, którzy pracują w drukarniach komercyjnych, cyfrowych, znakowych, in-plant, banerowych, szeroko- i wielkoformatowych, wydawnictwach, reklamie zewnętrznej, brokerach druku, kupcach i dostawcach.